20 Eylül 2017 Çarsamba
Ana sayfa » Bilal Sansürü
Bilal Sansürü

Bilal Sansürü

Bulgaristan medyası, Türkiye – Bulgaristan arasında Burgaz Başkonsolosluğu ataşesi Uğur Emiroğlu’nun istenmeyen adam ilan edilmesi ile ortaya çıkan krize, Tayyip Erdoğan’ın HÖH eski Genel Başkanı Lütfi Mestan’ın yeni parti kurması için 20 milyon dolar verdiği iddası neden olmuştu. Bulgaristan medyası, Mestan’la olan para trafiğini Bilal Erdoğan’ın sağladığını öne sürmüştü… Sakandalla ilgili aylar sonra  gizlice alınan kararla sansür uygulandı. Gazeteport’ta yayınlanan Bilal Erdoğan’ın isminin geçtiği “Bulgaristan Krizi’nden Bilal Çıktı” haberi  internet ortamından kaldırıldı.

Bulgaristan’da haftalık yayınlanan ve internet sitesi bulunmayan Yukehg Gazetesi “Skandal.. Türkiye’den 1 Milyon Dolar ” başlığıyla verdiği haberde Bilal Erdoğan’ın Ankara’da HÖH eski Genel Başkanı Lütfi Mestan ile bir araya geldiğini yazdı. Gazete haberinde Bilal Erdoğan Lütfi Mestan buluşmasında her ay 1 milyon dolar para desteği sözü verildiğini ve bu paranın Tayyip Erdoğan’ın Cumhurbaşkanlığı örtülü ödeneğinden karşılama garantisi aldığını ileri sürülüyordu. Yukehg Gazetesi ayrıca Lütfi Mestan’ın kuracağı DOST partisine seçimlerde Türkiye’den 50 bin oyun sözü verildiğini de eklemişti. Para transferinde Türkiye’nin Sofya Büyükelçisi Süleyman Gökçe’nin aracılık ettiği de gazetenin iddiaları arasındaydı.

‘Skandal.. Türkiye’den 1 Milyon Dolar’

bilal2

Gazetport’ta yer alan “Bulgaristan Krizi’nden Bilal Çıktı” haberine erişim yasağı konuldu.